Kunderelasjoner - Markedsføringens økonomiske ansvar
Bedriftens kundebase må betraktes som et reservoar for fremtidig kontantstrømmer som skal forvaltes.
Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. På den måten vil markedsføringsavdelingen kunne innta en ny rolle som ansvarlig for bedriftens inntekter.
Boken består av tre deler:
Del I: Markedsførings nye mandat
Del II: Hvordan forstå kunderelasjoner bedre
Del III: Hvordan styre kundebasens verdi
Boken henvender seg til studenter på høyskole- og universitetsnivå, som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens nye mandat, og hvordan funksjonen kan gjøres økonomisk ansvarlig. Boken vil kunne fungere som selvstendig eller supplerende litteratur innen områder som for eksempel introduksjon til markedsføring, merkevareledelse, strategisk markedsføring, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av tjenester eller markedsorient ledelse.
Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. På den måten vil markedsføringsavdelingen kunne innta en ny rolle som ansvarlig for bedriftens inntekter.
Boken består av tre deler:
Del I: Markedsførings nye mandat
Del II: Hvordan forstå kunderelasjoner bedre
Del III: Hvordan styre kundebasens verdi
Boken henvender seg til studenter på høyskole- og universitetsnivå, som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens nye mandat, og hvordan funksjonen kan gjøres økonomisk ansvarlig. Boken vil kunne fungere som selvstendig eller supplerende litteratur innen områder som for eksempel introduksjon til markedsføring, merkevareledelse, strategisk markedsføring, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av tjenester eller markedsorient ledelse.
Detailed information
- Pages: 192
- Language: Norwegian
- ISBN: 9788215008233
- Publication date: 02.06.2006
- Book group: 212