Choose format

In stock
NOK 749

Markedsføringsledelse

11. utgave
«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.

Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.

Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring

«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.

Forfatterne har laget tilleggsmateriell for forelesere som har boken som pensumlitteratur på sine kurs. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for passord som gir tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.

Detailed information

  • Pages: 536
  • Language: Norwegian
  • ISBN: 9788215070995
  • Publication date: 05.08.2024
  • Book group: 212

Arve Pettersen

Arve Pettersen er førsteamanuensis ved NTNU Handelshøyskolen der han også var instituttleder. Han har over 30 års erfaring med undervisning og rådgiving for en rekke store norske bedrifter i markedsstrategiske spørsmål. Spesialfeltet er strategi, markedsføring på bedriftsmarkedet med hovedfokus på kommersialisering av ny teknologi, relasjonsmarkedsføring og markedsundersøkelser.
More about the author

Håvard Huse

Håvard Huse har doktorgrad fra NHH Norges Handelshøyskole og er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI og førsteamanuensis II ved NTNU Handelshøyskolen. Forskningsinteresser inkluderer kvantitativ modellering innen markedsføringstematikk.
More about the author

Hans Mathias Thjømøe

Hans Mathias Thjømøe er utdannet siviløkonom fra Århus Business School, er cand.merc. fra Norges Handelshøyskole (NHH) og har doktorgrad i markedsføring fra Copenhagen Business School. Han har i mange år vært førsteamanuensis ved BI og var tidligere gjesteforeleser ved NTNU Business School.
More about the author

Runar Framnes

Runar Framnes er tidligere studierektor ved Handelshøyskolen BI der han også var faglig leder/Associate Dean for bachelorstudiet i internasjonal markedsføring. Framnes har sterk næringslivstilknytning gjennom mangeårig praksis som styreleder, styremedlem og konsulent for en rekke norske og utenlandske bedrifter.
More about the author