Nå dine salgsmål, 3. utgave
Grunnleggende salgsteknikk for alle som jobber med kunder
Hva kan du gjøre for å nå dine salgsmål? Svarene får du ved å lese denne boken.
Her finner du massevis av praktiske råd og tips innen oppsøkende salg, butikksalg og telefonsalg.
«Nå dine salgsmål danner et solid grunnlag for utvikling i salgsyrket, samt et godt lederverktøy for den salgsorienterte bedrift. Den tar også for seg sosiale medier som salgsverktøy, i tillegg til spennende stoff om påvirkning fra psykologien. Anbefales!»
Roy Elvegård, Høyskolelektor, Handelshøyskolen BI
«Jeg har lest mange bøker om salg, og dette er en av de aller mest konkrete jeg har lest. En virkelig god plattform for enhver selger og salgsleder.»
Erik Mikalsen
Direktør Canon Business Solutions/ Styreleder Canon Norge AS
«Dette er en meget praktisk bok som enhver selger, salgssjef eller butikksjef burde ha som et oppslagsverk. Det er gledelig at forfatteren også tar opp etikk, noe som er avgjørende for å kunne lykkes med kunderelasjoner».
Truls-Petter Rosenvinge
Daglig leder i Flügger Norge AS og butikkjeden Flügger farve
3. utgave av denne klassiske grunnboken er blant annet oppdatert med stoff om salg og service via internett og sosiale medier.
Eirik Petersen har bakgrunn fra BI og har selv jobbet med salg og salgsledelse i mange år. Petersen holder kurs innen salg, ledelse, coaching og markedsføring, og har jobbet med flere av landets største bedrifter. Han er også foreleser ved Handelshøyskolen BI og har tidligere gitt ut boken Key Account Management (Universitetsforlaget, 2006).
Her finner du massevis av praktiske råd og tips innen oppsøkende salg, butikksalg og telefonsalg.
«Nå dine salgsmål danner et solid grunnlag for utvikling i salgsyrket, samt et godt lederverktøy for den salgsorienterte bedrift. Den tar også for seg sosiale medier som salgsverktøy, i tillegg til spennende stoff om påvirkning fra psykologien. Anbefales!»
Roy Elvegård, Høyskolelektor, Handelshøyskolen BI
«Jeg har lest mange bøker om salg, og dette er en av de aller mest konkrete jeg har lest. En virkelig god plattform for enhver selger og salgsleder.»
Erik Mikalsen
Direktør Canon Business Solutions/ Styreleder Canon Norge AS
«Dette er en meget praktisk bok som enhver selger, salgssjef eller butikksjef burde ha som et oppslagsverk. Det er gledelig at forfatteren også tar opp etikk, noe som er avgjørende for å kunne lykkes med kunderelasjoner».
Truls-Petter Rosenvinge
Daglig leder i Flügger Norge AS og butikkjeden Flügger farve
3. utgave av denne klassiske grunnboken er blant annet oppdatert med stoff om salg og service via internett og sosiale medier.
Eirik Petersen har bakgrunn fra BI og har selv jobbet med salg og salgsledelse i mange år. Petersen holder kurs innen salg, ledelse, coaching og markedsføring, og har jobbet med flere av landets største bedrifter. Han er også foreleser ved Handelshøyskolen BI og har tidligere gitt ut boken Key Account Management (Universitetsforlaget, 2006).
Detailed information
- Language: Norwegian
- ISBN: 9788215041759
- Publication date: 21.02.2020
- Book group: 893