Velg format

På lager
kr 499

GOOD TO GREAT.

Hvorfor noen virksomheter blir fremragende… og andre ikke
«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Boken kan ikke heve middelmådighet til kompetanse, men den burde kunne heve kompetanse til suveren dyktighet.»
Peter F. Drucker
Boken som utkom på det amerikanske markedet i 2001 er blitt en klassiker i ledelsesfaget og en bestselger gjennom mange år. Norsk utgave med forord er skrevet av av Erik Jacobsen.

Informasjon om boka

  • Sider: 304
  • Språk: Bokmål
  • ISBN: 9788215001944
  • Utgivelsesdato: 22.03.2002
  • Bokgruppe: 222
  • Oversetter: Henning Kolstad

Jim Collins

JIM COLLINS er forfatter eller medforfatter av 6 bøker som til sammen har solgt i over 10 millioner eksemplarer. Dette inkluderer bestselgerne Good to Great og Built to Last. Collins startet sin forsknings- og undervisningskarriere ved Standford Graduate School of Business. Der mottok han utmerkelsen «Distinguished Teaching Award» i 1992. Han arbeider i dag ved sitt laboratorium for management-forskning i Boulder, Colorado. Der deler han tiden sin mellom forskning, undervisning og konsulentarbeid for både privat og offentlig sektor.
Mer informasjon om forfatteren