GOOD TO GREAT.
Hvorfor noen virksomheter blir fremragende… og andre ikke
«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Boken kan ikke heve middelmådighet til kompetanse, men den burde kunne heve kompetanse til suveren dyktighet.»
Peter F. Drucker
Boken som utkom på det amerikanske markedet i 2001 er blitt en klassiker i ledelsesfaget og en bestselger gjennom mange år. Norsk utgave med forord er skrevet av av Erik Jacobsen.
Peter F. Drucker
Boken som utkom på det amerikanske markedet i 2001 er blitt en klassiker i ledelsesfaget og en bestselger gjennom mange år. Norsk utgave med forord er skrevet av av Erik Jacobsen.
Informasjon om boka
- Sider: 304
- Språk: Bokmål
- ISBN: 9788215001944
- Utgivelsesdato: 22.03.2002
- Bokgruppe: 222
- Oversetter: Henning Kolstad