Markedsføringsledelse - kort og godt
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Informasjon om boka
- Sider: 192
- Språk: Bokmål/Nynorsk
- ISBN: 9788215008127
- Utgivelsesdato: 05.08.2005
- Bokgruppe: 212